Filtr cząstek stałych - usuwanie DPF
image

Usuwanie DPF,(filtr cząstek stałych) to wyłączenie dotrysku dodatkowej dawki paliwa, która powoduje podnoszenie się poziomu oleju, a w jego wyniku uszkodzenia silnika/turbiny, wykonuje się je gdy filtr DPF jest niesprawny/uszkodzony/niedziałający, a klient chce do czasu jego wymiany normalnie użytkować samochód. Należy pamietać o tym, że po wymontowaniu filtra DPF samochód nie może poruszać sie po drogach publicznych.

Usuwanie filtra cząstek stałych jest jedną z najczęściej wybieranych metod przez naszych klientów, którzy wstrzymują się tak długo jak tylko mogą przed montażem nowego filtra. Powodem tego jest bez terminowość naprawy - filtr już nie sprawa problemu. Metoda ta uważana jest przez klientów za najskuteczniejszy sposób na pozbycie się problemów związanych z FAP/DPF. Pozwala na bezstresową jazdę, bez obawy o to, że awaria (np. turbiny, wtryskiwaczy, czujnika),czy jazda na krótkich odcinkach (np. mieście) ponownie przysporzą nam zmartwień oraz kosztów związanych z FAP/DPF. Usuwanie DPF pozwala również na pozbycie się dodatkowych kosztów (eksploatacyjnych) wynikających z serwisowania filtra np. dolewanie płynu katalitycznego. Rezultatem wykonanej usługi jest zniknięcie wszelkich błędów oraz awaryjnych trybów pracy wynikających z wadliwego działania FAP/DPF. Po usunięciu filtra DPF w samochodzie nie przybywa mocy, jeśli odczuwałeś jej brak to jedynie poczujesz powrót do osiagów seryjnych, nic więcej ponieważ nowy, sprawny DPF nie ogranicza mocy. Jeśli ktoś twierdzi inaczej radzę go omijać wielki łukiem ponieważ kłamie albo nie ma zielonego pojęcia co robi. Są dwie zasadnicze zalety wyłaczenia dotrysku:

- mniejsze spalanie
- brak oleju napędowego w oleju silnikowym

Czyli nie tylko oszczędności finansowe dla nas samych ale patrząc globalnie można chyba użyć stwierdzenia, że są to w pewnym sensie korzyści dla środowiska naturalnego(np. mniejsze spalanie - mniejsza emisja/km, brak ropy w misce olejowej - rzadsze wymiany oleju itd.). Czy bilans wychodzi na zero? Chyba nikt do tej pory nie przeprowadził tego typu badań, zwłasza biorąc pod uwagę faktyczne działanie układów oczyszczania spalin w samochodach poruszających sie w cyklu miejskim, a nie po przysłowiowych niemieckich autostradach, gdzie eksploatacja samochodu z DPFem wyglada całkiem inaczej.

Powyższe nie stanowi oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).

GALERIA

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3