Filtr cząstek stałych - regeneracja DPF
image

Regeneracja DPF , wypalanie DPF , czyszczenie DPF...co to właściwie jest...

Słowo "regeneracja" wg nas jest bardzo często nadużywane ponieważ stosuje się je do określenia innych czynności mających na celu tylko i wyłącznie oczyszczenie filtra DPF z nadmiaru sadzy. Wypalanie/oczyszczanie filtra DPF wykonywane bez wyciągania filtra z samochodu usuwa z układu tylko sadzę, nic więcej, dlatego uporczywe poddawanie filtra tego rodzaju zabiegom jest w wielu przypadkach bez sensu ponieważ popiołów i osadów w ten sposób nie usuniemy. Wypalanie/czyszczenie DPF powinno się przeprowadzać tylko w odpowiednich przypadkach inaczej może tylko spowodować dodatkowe koszty naprawy, stratę pieniędzy i czasu. Jesteśmy w stanie przeprowadzić każdy z w.w trybów czyszczenia jeśli tylko klient sobie tego zażyczy, należy jednak uświadomić sobie, że konkretny typ czyszczenia może być zastosowany tylko przy specyficznej, przewidzianej dla niego sytuacji. W przypadku gdy filtr DPF/FAP nadaje się tylko do wymiany przewidziane są tylko dwie opcje - nowy filtr lub filtr regenerowany.

Podczas eksploatacji i dziesiątek procesów wypalania sadzy, w filtrze gromadzą się produkty pochodne procesu spalania - popioły, których przybywa wraz z każdym przejechanym kilometrem. Czyszczenie DPF czy inaczej regeneracja DPF ma na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności i przepustowości filtra, a więc proces ten ma spowodować że filtr DPF zostanie oczyszczony z sadzy i wielu innych zalegających w nim substancji(popiołów i osadów).

Nasze czyszczenie DPF, czyli regeneracja DPF to zupełnie inny standard i technologia. Filtry regenerowane w naszej firmie poddawane są skomplikowanemu procesowi przebiegającemu w specjalnie zaprojektowanych do tego celu urządzeniach! Jest to absolutny ewenement na naszym rynku! Filtr zostaje oczyszczony ze wszystkich zanieczyszczeń - sadzy, popiołów i innych osadów, jego przepustowość jest taka sama jak fabrycznie nowego filtra! Dodatkowo obudowa filtra DPF może być odnawiana, malowana i/lub polerowana.

Możemy zregenerować prawie każdy FAP/DPF, montowane we wszystkich markach i modelach aut, maszyn i urządzeń poruszających się po naszych drogach, budowach i polach. Filtr cząstek stałych nie może zostać zregenerowany tylko wtedy gdy jest uszkodzony mechanicznie. Należy również pamiętać o tym, że filtr DPF z przebiegiem ponad ok 200tys km to nie tylko problem z osadami ale również z utlenionymi metalami szlachetnymi, taki filtr nigdy już nie będzie spełniał takich właściwości jak fabrycznie nowy DPF, nawet jeśli wyczyścimy go w 100%. Jeśli filtr cząstek stałych jest zniszczony i nie da się go zregenerować to wymieniamy wkład filtra na fabrycznie nowy lub oferujemy całkowicie fabrycznie nowy filtr.


Powyższe nie stanowi oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3