Filtr cząstek stałych - wymiana filtra DPF
image

Nowy DPF - wymiana filtra cząstek stałych

Dla klientów chcących zachować filtr cząstek stałych (filtr DPF) polecamy usługę wymiany FAP/DPF.
Nasza oferta jest bardzo szeroka, posiadamy filtry nowe, regenerowane i zamienniki. 

1. Rodziaje oferowanych filtrów DPF:

a) Nowy DPF - fabrycznie nowy filtr DPF lub filtry z fabrycznie nowym wkładem.

Posiadamy w ofercie nowe, oryginalne fltry DPF, zamiennki filtrw DPF oraz fabrycznie nowe wkłady filtrów DPF, który montujemy w miejsce uszkodzonego monolitu. Nasze filtry są bardzo dobrej jakości, orginalny filtr po zamontowaniu do fabrycznie nowego samochodu przejedzie tyle samo co filtr z pierwszego montażu, czyli ok 150-300tyś. Zamienniki i nowe wkłady powinny starczyć(po zamontowaniu do fabrycznie nowego auta) na ok 100-150tyś. km.

b) Regenerowany DPF - filtry DPF zregenerowane (odnowione) 

Są to filtr z aut potestowych z niewielkimi przebiegami, w wielu przypadkach praktycznie nowe, które zostały przez nas sprawdzone i wyczyszczone, sa tańszą alternatywą dla filtrów fabrycznie nowych czy zamienników.

c) Bezobsługowy DPF

Filtry pozwalające na zachowanie normy euro4 lub umożliwiające przejście z euro2,3 na euro4. Nie wymagają obsługi, żadnej elektroniki czy chemicznych dodatków do wypalania filtra!

2. Wymiana filtra DPF 

W zależności od konkretnego przypadku, marki modelu itp. procedura najcześciej wygląda następująco:

1. Diagnostyka - przed wymianą filtra należy przeprowadzić diagnostykę. Pozwoli to na dokładnie sprawdzenie stanu pojazdu oraz wykrycie ewentualnych niesprawności. 

2.Naprawa - usunięcie usterki/ek wykrytych podczas diagnostyki. Naprawa bądź wymiana uszkodzonych elementów na nowe.

3. Wymiana DPF - w większości przypadków jest to czynność dość skomplikowana, bowiem FAP/DPF jest zamontowany w trudno dostępnym miejscu, aby się do niego dostać istnieje konieczność wymontowania wielu innych elementów które należy demontować w określony sposób i wg. określonej kolejności z dużą precyzją tak aby niczego nie uszkodzić! usunęliśmy i wymieniliśmy już kilkadziesiąt filtrów cząstek stałych, dlatego dla naszych mechaników taka operacja nie stanowi żadnego problemu - robimy to na co dzień.

4. Adaptacja i ponowna diagnostyka - po wymianie FAP/DPF istnieje konieczność przeprowadzenia procedury "wymiany" filtra w sterowniku silnika. W tym celu należy przeprowadzić odpowiednie zabiegi i adaptacje po to żeby nowy filtr nie zatkał się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów czy żeby po prostu auto zaczęło normalnie jeździć.

Jeśli Twój DPF/FAP nadaje się do wymiany to nie musisz przepłacać w ASO. Oferujemy NOWE filtry DPF/FAP oraz filtry z fabrycznie nowymi wkładami w bardzo atrakcyjnych cenach! Z naszej oferty korzystają autoryzowane serwisy(ASO) i inne niezależne warsztaty.

UWAGA! Należy pamiętać, że jednocześnie w samochodzie może znajdować się kilka usterek(np. uszkodzony fizycznie DPF i usterka w układzie dolotowym) w związku z czym czasmi nie da się ich wszystkich na raz zdiagnozować i wszystkie naprawy należy wykonywać etapami. Jeśli DPF jest fizycznie uszkodzony, a inne usterki nie są ewidentnie widoczne, to w pierwszej kolejności należy wymienić filtr, a potem poszukiwać usterek.

Przy zleceniu wymiany DPFa zajmujemy się tylko odczytem błędów, wymianą filtra i adaptacjami. Wszelkie inne naprawy należy uzgadniać osobno z osobą przyjmującą auto do naprawy.

Powyższe nie stanowi oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp). 


 

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz


Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3