Filtr cząstek stałych - diagnostyka DPF
image

Diagnostyka

Problemy użytkowników samochodów z filtrami DPF są nam tak dobrze znane że w niektórych przypadkach możemy je "leczyć" przez telefon, nie mniej jednak tego nie robimy ponieważ nie było by to profesjonalne. Diagnostyka samochodu wyposażonego w filtr DPF jest dosyć trudna ponieważ wiele usterek powodujących uszkodzenie filtra DPF nie daje o sobie jednoznacznie znać. Często jest tak, że po prostu jakaś część tylko delikatnie niedomaga, działa ale nie do końca dobrze czego ECU nie jest w stanie wyłapać...niestety DPF to robi...wystarczy że ilość wydzielanej sadzy się troszkę zwiększy przez delikatnie poluźniona opaskę w układzie dolotowym, co dla filtra cząstek stałych(szczególnie z większym przebiegiem) może być powodem nadmiernego zapychania.

W swojej praktyce spotkaliśmy całą masę różnych, nieraz naprawdę bardzo ciekawych przypadków, udaje nam się naprawić samochody z którymi inni nie dają rady ze względu na zbyt małe doświadczenie w kwestii układów oczyszczania spalin FAP/DPF. Często takie naprawy wymagają od klienta cierpliwości oraz sporej ilości gotówki ponieważ często nie da sie jednoznacznie zlokalizować - wyeliminować usterki bez wymiany kilku newralgicznych części/elementów.
 

Powyższe nie stanowi oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).


Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz


Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3