Katalizator SCR Iveco
image

Katalizatory SCR Euro 5 Iveco - NOWE i REGENEROWANE

Katalizatory regenerowane - standardowy proces regeneracji składa sie z tzw. cykli regeneracyjnych, cena usługi zależy od ilości cykli, dlatego jeśli możliwe jest zregenerowanie i naprawa filtra z Twojego samochodu podczas mniejszej ilości cykli to cena również będzie mniejsza. Mamy w ofercie gotowe tłumiki - filtry i katalizatory DPF/SCR, które możemy wysłać w dniu złożenia zamówienia lub wydać klientowi na miejscu u nas w firmie. Jeśli nie mamy w magazynie odpowiedniego filtra to zregenerujemy/naprawimy filtr z Twojego pojazdu - filtr dostarczony rano jest do odbioru po południu lub na drugi dzień. Obsługujemy wszystkie modele IVECO: Starlis, EuroCargo

W przypadku, gdy wkłady filtra są uszkodzone(pęknięte, stopione itp.) i nie ma możliwości ich regeneracji możemy zaoferować filtr dpf/tłumik/katalizator SCR Iveco z fabrycznie nowymi wkładami . Zniszczone wkłady zostają usunięte, a w ich miejsce montowane są fabrycznie, oryginalne nowe. Oryginalna obudowa zostaje zregenerowana(wyczyszczona/wypolerowana/pomalowana). W wyniku naszych zabiegów otrzymujemy tłumik/katalizator/filtr w cenie o połowe niższej niż zakupiony w ASO. Niektóre numery seryjne katalizatorów jakie mamy w ofercie: 504135181, 504135182, 504245613, 504289204, 504335383, 504135186, 504135187, 504289295, 41299218, 41298536, 41298535, 41272365

Nasze katalizatory/tłumiki Iveco używane są w Polsce i za granicą. Dzięki niskiej cenie firmy transportowe mogą sobie pozwolić na ich wymianę, a nie usuwanie a przez to narażanie na wysokie kary finansowe. Pozostałe profity wynikające z wymiany uszkodzonego/zapchanego filtra/katalizatora/tłumika to:

1. Mniejsze spalanie - wraz z każdym przejechanym kilometrem, katalizator zapycha się, po 200-300tyś km-ów tłumik ma ograniczoną przepustowość, co wpływa negatywnie na  na turbinę oraz pracę silnika, który w takich warunkach zużywa więcej paliwa.

2. Dłuższa żywotność turbiny - gdy katalizator/tłumik SCR jest przypchany to turbina musi wykonać większą pracę aby przepchnąć tą samą ilość spalin, często w wyniku częściowego powrotu spalin, które zamiast przepływać odbijają się od częściowo od zatkanego katalizatora łopatki turbiny narażone są na uszkodzenia.

Stanowczo nie polecamy płukania filtrów środkami chemicznymi, ponieważ osłabiają one strukturę filtra, który może w niedługim czasie popękać - nadaje się wówczas tylko do wymiany.  

Katalog katalizatorów znajduje się na naszej nowej stronie: http://serwisdpf.pl/tlumiki-dpf-scr-ciezarowe

Nasze stany magazynowe zmieniają sie bardzo dynamicznie, dlatego w celu sprawdzenia dostępności i aktualnych cen prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny

Jeśli potrzebujesz nowy tłumik DPF/SCR, to prosimy o kontakt telefoniczny.

IVECO Stralis
DINEX: 28461

Euro IV 07/2005 -

F3BE3681
12,9l
368 KW/500 HP
412 KW/560 HP

190S50 AS
260S50 AS
260 S56 AS

440S50 AS
440S56 AS




Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3