Wymiana rozrządu
image

Wymiana rozrządu Poznań

Każdy kierowca/właściciel samochodu w trakcie eksploatacji auta trafia na moment, w którym należy wymienić pasek, czy łańcuch rozrządu. 
Są to jedne z najważniejszych części silnika, których uszkodzenie może unieruchomić auto na kilka dni czy tygodni. Z uwagi na powyższe, zalecamy właścicielom samochodów aby stosowneych wymian dokonywali w odpowidnim czasie, zabezpieczając się w ten sposób przed drogą w naprawie usterką silnika. Producenci samochodów wydłużają żywotność rozrządów, w wielu przypadkach wymianę paska przewiduje się nawet co 190tyś km...należy jednak pamiętać, że przebieg to jedno z zaleceń producenta, a okres(czas) eksploatacji to drugie, zakłada sie wymianę rozrządu nie rzadziej niż co pięć lat...producent podaje ten okres z bardzo waznego powodu, jest to ważne ze względu na to, że po takim czasie część uzytych do produkcji paska materiałów, zaczyna ulegać biodegradacji i  traci swoje właściwości.

Czas potrzebny na wymianę rozrządu jest zależny od rodzaju silnika, wiele razy do takiej operacji trzeba rozebrać przód auta, czy nawet zdemontować silnik, gdyż w inny sposób nie da się dostać swobodnie do rozrządu i bezpiecznie wykonać pracę. 

Naprawy, modernizacje czy tuning to nasza pasja, dlatego do każdego zadania staramy podchodzić się z jak największą starannością i dbałością o szczegóły, co przy wymianie rozrządu jest niezwykle istotne, tutaj nie można niczego pominąć i każdą wymianę należy przeprowadzać wedle ściśle określonych zasad.

Wymieniamy rozrząd w następujących markach:
1. Wymiana rozrządu grupa VAG (Seat, Skoda, Audi, Volkswagen)
2. Wymiana rozrządu Ford
3. Wymiana rozrządu Mazda
4. Wymiana rozrządu Volvo
5. Wymiana rozrządu Alfa Romeo, Saab, Opel, Lancia
6. Wymiana rozrządu BMW, Mini

Zapraszamy!



Materiał informacyny,nie  stanowi on oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).



Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3