Katalizator SCR
image

Katalizatory SCR, tłumiki SCR RENAULT - Euro 4, Euro 5, Euro 6

Nowe katalizatory DPF SCR Volvo

Posiadamy w ofercie oryginalne tłumiki z fabrycznie nowymi wkładami DPF SCR RENAULT (MAGNUM I PREMIUM). W cenie dużo niższej niż w serwisie otrzymujesz oryginalny tłumik z fabrycznie nowymi wkładami SCR i/lub nowy DPF z usuniętymi wadami fabrycznymi tłumika wystepującymi w tych modelach, takimi jak wysuwanie się katalizatorów. Nasze katalizatory/tłumiki Renault jeżdżą w setkach samochodów w całej Europie, dzięki niskiej cenie firmy transportowe mogą sobie pozwolić na ich wymianę, a nie usuwanie a przez to narażanie na wysokie kary finansowe. Pozostałe profity wynikające z wymiany uszkodzonego/zapchanego filtra/katalizatora/tłumika to:

1. Niższe spalanie - każdy przejechany kilometr to coraz większa ilość osadów, które po ok 200-300tyś km-ów sprawiają, tłumik ma dużo mniejszą przepustowość, co może skutkować nieprawidłową pracą turbiny oraz silnika, który w takich warunkach zużywa więcej paliwa.

2. Dłuższa żywotność turbiny - gdy katalizator/tłumik SCR jest przypchany to turbina musi wykonać większą pracę aby przepchnąć tą samą ilość spalin, często w wyniku częściowego powrotu spalin, które zamiast przepływać odbijają się od częściowo od zatkanego katalizatora łopatki turbiny narażone są na uszkodzenia. 

Regeneracja DPF SCR 

Klasyczny proces regeneracji składa sie z tzw. cykli regeneracyjnych, cena usługi zależy od ilości cykli, dlatego jeśli możliwe jest zregenerowanie i naprawa filtra z Twojego samochodu podczas mniejszej ilości cykli to cena również będzie mniejsza. Mamy w ofercie gotowe filtry i katalizatory DPF/SCR, które możemy wysłać w dniu złożenia zamówienia lub wydać klientowi na miejscu u nas w firmie. Jeśli nie mamy w magazynie odpowiedniego filtra to zregenerujemy/naprawimy filtr z Twojego pojazdu - filtr dostarczony rano jest do odbioru po południu lub na drugi dzień.


Minusy regeneracji katalizatoa SCR:
1. Wady fabryczne tłumika nie zostają usunięte
2. Podczas regeneracji mogą powstac czopy, które w przyszłości przyczynią sie do uszkodzenia katalizatorów
3. Najważniejszy powód dlaczego NOWY tłumik jest lepszy to utlenianie się komponentów katalizatora, który z każdym przebytym kilometrem działa coraz gorzej - regeneracja/czyszczenie nic tu nie pomoże
4. Regeneracja jest sensowna głównie przy katalizatorach Euro IV, przy Euro V jest mało skuteczna

Nasza oferta obejmuje wszystkie modele Reanult takie jak: Kerax, Magnum, Premium, Midlum
Wybrane numery niektórych katalizatorów Euro 5 i Euro 6: 20920707, 20920708, 20579348, 20579346, 20579349, 20726326,7420899868, 20579347, 20579344, 7420579350, 7420894957, 7420579353, 7421583710, 20920705, 20920600, 20920728, 7420920706, 7420920724, 7421134828, 7421669944, 7420945146, 7420950553, 7421058556,21364822, 21775801, 7421570847

Odradzamy płukanie filtrów środkami chemicznymi, ponieważ osłabiają one strukture filtra, który w przyszłości popęka - nadaje się wówczas tylko do wymiany.


Katalog katalizatorów znajduje się na naszej nowej stronie: http://serwisdpf.pl/tlumiki-dpf-scr-ciezarowe

Nasze stany magazynowe zmieniają sie bardzo dynamicznie, dlatego w celu sprawdzenia dostępności i aktualnych cen prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny


Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3