Katalizatory SCR, tłumiki VOLVO - Euro IV, Euro V Euro VI
Oferujemy regenerowane tłumiki - filtry/katalizatory DPF/SCR VOLVO (FH/FM/B7R/FE/FL) w bardzo atrakcyjnej cenie. Są to filtry po regeneracji, oznacza to że są oczyszczone nie tylko z sadzy ale i z popiołów, kryształków adblue i innych osadów. Tego typu regeneracja może być przeprowadzona tylko w specjalnych urządzeniach.
Standardowy proces regeneracji składa sie z tzw. cykli regeneracyjnych, cena usługi zależy od ilości cykli, dlatego jeśli możliwe jest zregenerowanie i naprawa filtra z Twojego samochodu podczas mniejszej ilości cykli to cena również będzie mniejsza. Mamy w ofercie gotowe tłumiki - filtry i katalizatory DPF/SCR, które możemy wysłać w dniu złożenia zamówienia lub wydać klientowi na miejscu u nas w firmie. Jeśli nie mamy w magazynie odpowiedniego filtra to zregenerujemy/naprawimy filtr z Twojego pojazdu - filtr dostarczony rano jest do odbioru po południu lub na drugi dzień. Obsługujemy wszystkie modele VOLVO: FE, B7, FH, FM, FL. Niektóre numery seryjne tłumików jakie mamy w ofercie: 20945110, 21583715, 21058558, 20945148, 21584332, 20950557, 20843772, 20920705, 20920600. 20920728, 7420920706, 7420920724, 20900166, 21364822, 21775801, 421570847, 20920707, 20920708, 20579348, 20579346, 20579349, 20726326, 7420899868, 20579347, 20579344, 7420894957, 7420579350, 7420579353, 7421583710, 20777980, 20745501, 21140051, 21669952, 74110043
W przypadku, gdy wkłady filtra są uszkodzone(pęknięte, stopione itp.) i nie ma możliwości ich regeneracji możemy zaoferować filtr dpf/tłumik/katalizator SCR Volvo z fabrycznie nowymi wkładami lub cały nowy filtr. Zniszczone wkłady zostają usunięte, a w ich miejsce montowane są fabrycznie, oryginalne nowe. Oryginalna obudowa zostaje zregenerowana(wyczyszczona/wypolerowana/pomalowana). W wyniku naszych zabiegów otrzymujemy tłumik/katalizator/filtr w cenie o połowe niższej niż zakupiony w ASO.
Nasze katalizatory/tłumiki Volvo jeżdżą w setkach samochodów w Polsce i za granicą, dzięki niskiej cenie firmy transportowe mogą sobie pozwolić na ich wymianę, a nie usuwanie a przez to narażanie na wysokie kary finansowe. Pozostałe profity wynikające z wymiany uszkodzonego/zapchanego filtra/katalizatora/tłumika to:
1. Mniejsze spalanie - wraz z każdym przejechanym kilometrem, katalizator zapycha się, po 200-300tyś km-ów tłumik ma ograniczoną przepustowość, co wpływa negatywnie na na turbinę oraz pracę silnika, który w takich warunkach zużywa więcej paliwa.
2. Dłuższa żywotność turbiny - gdy katalizator/tłumik SCR jest przypchany to turbina musi wykonać większą pracę aby przepchnąć tą samą ilość spalin, często w wyniku częściowego powrotu spalin, które zamiast przepływać odbijają się od częściowo od zatkanego katalizatora łopatki turbiny narażone są na uszkodzenia.
Stanowczo nie polecamy płukania filtrów środkami chemicznymi, ponieważ osłabiają one strukturę filtra, który może w niedługim czasie popękać - nadaje się wówczas tylko do wymiany.
Katalog katalizatorów znajduje się na naszej nowej stronie: http://serwisdpf.pl/tlumiki-dpf-scr-ciezarowe
Nasze stany magazynowe zmieniają sie bardzo dynamicznie, dlatego w celu sprawdzenia dostępności i aktualnych cen prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
Jeśli potrzebujesz nowy tłumik DPF/SCR, to prosimy o kontakt telefoniczny.
VOLVO FH/FM
DINEX: 80350; 80390
Euro IV / V 09/2005 -
D13A 12,8l
294 KW/400 HP 324 KW/440 HP 353 KW/480 HP 382 KW/520 HP
|
VOLVO B7 R
DINEX: 80471
Euro IV 2004 -
D7E290 7,1l
213 KW/290 HP
|
VOLVO FE/FL
Euro V 2006 -
D7E 7,2l
195 KW/240 HP 211 KW/260 HP 227 KW/280 HP 260 KW/320 HP
|
**- oznacza filtr z fabrycznie nowymi wkładami lub cały nowy filtr
Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz