Kolektory - usuwanie klap wirowych
image

Klapy wirowe - usuwanie

Wymiana kolektora na nowy lub jego regeneracja to tak naprawdę rozwiązanie tymczasowe. Jedyną skuteczną opcją jest pozbycie się klap wirowych i jeśli jest taka potrzeba przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób aby nie obsługiwał klap, czy nie informował o ich braku bądź awarii.

Większość klientów wybiera rozwiązanie ostateczne, czyli usunięcie klap wirowych ponieważ nawet najlepiej zregenerowany kolektor prędzej czy później ulegnie zużyciu - chodzi tu głównie o zużycie uszczelniaczy, które po jakimś czasie zaczynają przepuszczać powietrze i olej z kolektora - tak naprawdę jest to największa wada tego rodzaju kolektorów ponieważ mimo tego że klapy/sterownik/listwa są niemal niezniszczalne to po wyrobieniu się uszczelniaczy samochód na nowo zaczyna tracić moc w niższych partiach obrotów i mocniej kopci.

Regenerować czy wymieniać na kolektor bez klap?

Naszym zdaniem, które jest oparte na doświadczeniu wynikającym z tego że przeprowadziliśmy już dziesiątki tego typu operacji jedynym skutecznym i definitywnym rozwiązaniem problemu kolektora z klapami wirowymi jest ich całkowite usunięcie.
Cena tego rodzaju usługi zależy od marki/modelu pojazdu, oscyluje ona w okolicy 499-1499zł.
W cenę wliczone są ewentualne uszczelki czy inne elementy, które wymieniamy na nowe przy wymianie kolektora.



Cała zawartość strony, ceny produktów i usług nie stanowią oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).

 

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone. Platforma: iCMS3